zondag 29 september 2019

Oude kast.

Deze maand was de opdracht om een hoge kast oud te maken. Ik was hier al eerder mee begonnen, maar de kast lag er maar en ik deed er niets mee omdat deze niet naar mijn zin was.
Dus weer opnieuw geschuurd en toen kwam ik op het idee om te pimpen: ik heb een behangetje geplakt tegen de achterwand en ook de plankjes voorzien van een behangetje.

Tot slot kale plekken gemaakt met een vijl voor een oude look. Op de kuif heb ik een beetje patina gesmeerd en dit daarna gelijk weer weggeveegd.
Als je goed kijkt, zie je dat het niet echt wit is op die plek.
                                                                                                       



Ik had een lief serviesje liggen met een roze bloemetje wat perfect past bij de achtergrond van de kast.
Ik ben van plan om een wand van de kamer te behangen met hetzelfde behangetje en de andere muren wit te schilderen.









1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen hoe je te werk bent gegaan! Zou een oud kantje aan de voorkant van de plankjes nog een idee zijn?
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen